Klasės auklėtojos segtuvas

 

Mokyklos laikų prisiminimai. Kas tai?

 Dažniausiai pagalvojame apie tai, ką mes patys prisimename iš mokyklos laikų, tačiau gali būti, jog kažkas mus prisimena kontekste, apie kurį net nepagalvojome, kuris jau seniai išdilęs iš atminties. Ar kada susimąstėte, ką apie jus prisimena darželio auklėtojos, klasės auklėtojos, mokytojai? Ne? Ką gi, tuomet pasklaidykime klasės auklėtojos - mokyt. Aldonos R....ytės segtuvą. 

P.S. Tekste vartojami raktiniai žodžiai, kuriuos privalu buvo įterpti (Rašytojų akademijos namų darbai - kūrybinė užduotis).

skaičiai

Klasės auklėtojos segtuvas

LAIDA NR. 15

Mokyt. Aldona R....ytė

 

PASIAIŠKINIMAS

Dirėktoriui

Kristalai kur dingo nžn. Jau sakiau pavaduotojai. Nes aš buvau tolete per penktą pamoką kadangi valgyklos maistas man netinka. Mama sako kad tik šuo gali jį ėsti, bet aš vis tiek valgiau ir pasidarė bloga. Kristalų neėmiau nk neėmiau nes buvau tolete.

Osva E....us 4A

 

SKUNDAS

Gerb. auklėtojai

Simona iš 3B sakė, kad vienaragiai ir flamingai yra tas pats, nes būna rožiniai. Pasakykit jai, kad nesakytų man, kad smegenys mano yra per mažos, nes pasakysiu mamai. Vienaragiai ir flamingai yra atskiri.

Deima inkognito

 

SVEIKINIMAS MOKYTOJŲ DIENOS PROGA

Brangi mokytoja Aldona R.....e,

Jūs orbita mums ir atmosfera geriausia. Kaip žvakė šviečiate tamsoj. Tegul saulėlydis dar bus jums  tolimas. Sudekite, kaip žvakė vis šviesdama kitiems.

Su pagarba visa klasė 4A


raštinės reikmenys

ATPASAKOJIMAS

Rudens miškas buvo šlapias. Lapai krito vienas ant kito. Princo žirgas paslydo ir užsigavo koją. Jis pavėlavo pas princesę, o ji su aistra jau norėjo tuoktis už kito. Todėl stebuklinga plunksna princui nepadėjo. Daugiau neprisimenu, nes kai skaitėte, valytoja kolidoriuje plovė grindis ir šepetys labai garsiai trankė klasės duris. Taškas. Nepykit.

 

IŠ POKALBIO

.....Tėtė sako, kad jam nepatinka vynas, tik alus. O jis negali nerėkti kai kalba, nes jo toks temperamentas. Jis ne koks Buda, kad sėdėtų ir tylėtų. Toks amplua tikrai ne jam. Bet žadėjo atėjęs į mokyklą kalbėti tyliau...

 

PRISIPAŽINIMAS

Rožių krūmas auga per arti mokyklos įėjimo. Ėjom su Benu namo ir kalbėjom apie filmą „Matrica“. Tada mes pradėjom spardytis taip, kaip filme, saulė mane apakino ir Benas įstūmė mane į rožių krūmą. Todėl ir atrodau, lyg mane būtų apdraskęs tigras. Bet aš jam dėl to atleidžiu ir Dievas atleis. Rožių krūmo nenorėjau išlaužyti. Mantas G........is 4A

raštinės reikmenys




Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Apie kelionę laiku, 1100 metus ir meilę

Brolio ir sesers istorija arba pakeliui į Londoną - išsiskyrimas ir susitikimas